Snooki pisze: ↑27 lis 2024, 20:40
23 listopada grałam kilkanaście razy przez apke minęły 2 dni robocze dostałam jeden kod z 22 listopada testy brak na maile też nie odpisują
Jeżeli zagrałaś w trakcie jednego logowania to wg regulaminu należy ci się jeden kod. Jeśli jednak kilkanaście razy się logowałaś, to reklamacja jak najbardziej zasadna. Z doświadczenia mogę jednak potwierdzić, że z odpisywaniem na maila ich BOK faktycznie miewa problemy.
ZASADY PROWADZENIA LOTERII
§ 9
Warunki uczestnictwa w Loterii
(...)
7. Kod Promocyjny za zakupy dokonane w LOTTO Online przyznawany jest
każdorazowo po dokonaniu zakupu Produktu Promocyjnego
podczas jednej sesji,
tj. jednego zalogowania się do LOTTO Online zakończonej wylogowaniem się z LOTTO
Online. W przypadku Subskrypcji – jeden Kod Promocyjny przyznawany jest za każdą
zrealizowaną (opłaconą)w Okresie Promocyjnym Subskrypcję o wartości minimum
6 zł (słownie: sześć złotych).
8. Kody Promocyjne za zakupy w LOTTO Online wysyłane są na adres e-mail używany
w Serwisie lub w Aplikacji w terminie do 2 (dwóch) Dni Roboczych licząc od dnia
następnego od dnia dokonania zakupów lub pobrania opłaty za Subskrypcję,
za wyjątkiem Kodów Promocyjnych należnych za dzień 31 grudnia 2024 r., które
wysyłane są najpóźniej 2 stycznia 2025 r.
9.
Jednorazowy (w ramach jednej opłaconej transakcji lub sesji lub Subskrypcji) zakup
Produktu Promocyjnego uprawnia do otrzymania wyłącznie jednego Kuponu
Promocyjnego lub Kodu Promocyjnego, niezależnie od wartości tej transakcji lub sesji
lub Subskrypcji.