Post
autor: specuuu » 01 maja 2022, 16:51
Dzień dobry,
Dnia ??? w punkcie lotto miejsce i godzina(nie wiem czy powinienem udostępniać takie informacje publicznie więc nie podaję) moja mama została wprowadzona w błąd(celowo lub nieświadomie- miejmy nadzieje, że nieświadomie) przez pracowniczkę punktu.
Zakupiła ona zdrapkę ekstra pensja między godzinami podanymi wcześniej. Owa zdrapka była wygrana, posiadała 2 obrazki ekstra pensja.
Od razu moja mama poszła do pracowniczki dowiedzieć się gdzie odebrać wygraną itp. ale pracowniczka zaczęła przekonywać moją mamę, że zdrapka jest przegrana i obrazek ekstra pensji musi również znajdować się na samej górze(w „liczbach wygrywających”) po czym wyrzuciła zdrapkę do kosza. Moja mama poprosiła o wyciągnięcie jej z kosza oraz jeszcze chwilę rozmawiały, natomiast ostatecznie zaufała Pani z punkty i wyszła.
Dopiero wczoraj, po miesiącu znalazła w internecie wygraną zdrapkę ekstra pensja i zauważyła, że była taka sama jak jej tj. posiadała DWA obrazki/loga „EKSTRA PENSJA”.
Wczoraj również pojechała do punktu zapytać, zastała inną Panią, od której dowiedziała się, że zdrapka rzeczywiście była wygrana.
W związku z powyższym prosimy o pomoc w tej sprawie gdyż nie zawiniła tutaj moja mama w żadnym wypadku a Pani z punktu, która wprowadziła moją mamę w błąd. Czy można coś zrobić w tej sprawie? Nagranie z kamer itp. lub może sama pracowniczka jako świadek?
Miejmy nadzieje, że to tylko nieporozumienie, które uda się rozwiązać.
Pozdrawiam.