Kamila pisze: ↑25 gru 2019, 20:10
A mnie denerwuje nachalne zachęcanie do gry przez obsługe oraz dawanie nie tego co chciałam zakupić. Szczególnie jak gram na chybił trafił i chce tylko multi za 2, 50 to odrazu te głupie pytania a ze super szansą czy bez? Z plusem czy bez? Stawka 1 czy więcej? Na jedno losowanie czy więcej? I tak do każdego kuponu się pytają i marnują mój czas.
Tylko widzisz-klienci są różni. Jeden gra bez plusa, a inny gra zawsze z plusem i to jest dla niego tak oczywiste, że nawet o tym nie mówi, bo nie wyobraża sobie gry bez plusa. Są też ludzie którzy uwielbiają chyba być o wszystko pytani, bo wpadają do kolektury i mówią "Poproszę Multi Multi". I koniec. A jak zaczynam się go dopytywać to wychodzi że on chce 2 zakłady na 4 losowania z plusem na 5 liczb i stawka 2. Więc niestety-jeżeli ktoś rzuci "poproszę Multi Multi z 10" to dopytujemy się o wszystkie "brakujące" informacje żeby nie narobić sobie unieważnień "bo przecież ja zawsze gram na 2 losowania" (a klienta widzę pierwszy raz w życiu...) Więc moja rada-mówcie cenami
Serio-jak ktoś przyjdzie i mówi że chce multi multi z 7 za 2,50 to jest wszystko jasne i nie trzeba ostawiać teatrzyku w dopytywanie się o wszystko
Natomiast co do zarzutu proponowania wszystkiego: przy składaniu zamówienia kończcie zdaniem "i tylko to, dziękuję", albo "to będzie wszystko, więcej nic nie chcę". Wtedy sprzedawca będzie pewny że nie jesteście Tajemniczym Klientem, bo ten nie ma prawa tak powiedzieć. A uwalenie Tajemniczego Klienta od razu odcina kolektora od premii kwartalnej, która potrafi być wielkości wypłaty