Przetarg na nagrody do programu lojalnościowego

UWAGA
Twój limit przeglądania postów to 15 aby zobaczyć więcej musisz zalogować się.
marissaw007
Lubi chajc
Posty: 491
Rejestracja: 14 wrz 2019, 23:17
Kontakt:

Re: Przetarg na nagrody do programu lojalnościowego

Post autor: marissaw007 » 15 mar 2024, 20:10

Hmm, a jak wam zalicza te zadania? Ja aktywowałem 1000 na start gdzie trzeba zakupić jednorazowo los za minimum 5 zł. I tak wczoraj zagrałem za 5zł dzisiaj za 20zł, a zadanie dalej nie zaliczone :roll: Czy źle interpretuje zadanie i trzeba coś jeszcze dodatkowo zrobić?

Awatar użytkownika
Uriel
Cyc
Posty: 8
Rejestracja: 05 mar 2021, 22:38
Kontakt:

Re: Przetarg na nagrody do programu lojalnościowego

Post autor: Uriel » 17 mar 2024, 13:32

Nutaharion pisze:
14 mar 2024, 23:05
Musisz ściągnąć nową wersję aplikacji stąd: https://www.lotto.pl/aplikacja-lotto

PS. Odinstaluj najpierw starą wersję bo w przeciwnym wypadku będziesz miał starą i nową z identyczną nazwą ;-)
Nową wersję pobiera się już bezpośrednio ze sklepu Google Play:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.lotto.app

Dotychczasowej apki nie można było pobrać wprost ze sklepu, bo zasady Google były mocno restrykcyjne dla aplikacji hazardowych - od niedawna pozmieniało się.
marissaw007 pisze:
15 mar 2024, 20:10
Hmm, a jak wam zalicza te zadania?
Aktywacja zadania i wykonanie np. puszczenie zakładu.
Jeżeli nie zaliczyło to reklamuj.

Awatar użytkownika
Uriel
Cyc
Posty: 8
Rejestracja: 05 mar 2021, 22:38
Kontakt:

Re: Przetarg na nagrody do programu lojalnościowego

Post autor: Uriel » 17 mar 2024, 23:44

W ramach ciekawostki: jest limit dzienny.
Regulamin programu lojalnościowego WinTo obowiązujący na dzień 18 marca 2024 r. pisze:W Programie obowiązuje limit dzienny Zakupu do 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), za które Uczestnik otrzymuje Punkty Standardowe. Za Zakupy powyżej 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) danego dnia Punkty Standardowe nie będą przyznawane. Limit dzienny obowiązuje od godziny 00:00 do godziny 23:59. Limit nie dotyczy Punktów Promocyjnych. 6. Informacje o przerwach technicznych lub innych czasowych ograniczeniach w funkcjonalnościach Aplikacji i Programu, w szczególności związane z przypisywaniem Punktów do Konta WinTo! lub ich naliczaniem, będą przekazywane Uczestnikom za pośrednictwem komunikatów w Aplikacji.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości