Witajcie

ODPOWIEDZ
UWAGA
Twój limit przeglądania postów to 15 aby zobaczyć więcej musisz zalogować się.
Awatar użytkownika
Przemek
Janusz kombinator
Posty: 115
Rejestracja: 16 lip 2018, 11:19
Kontakt:

Witajcie

Post autor: Przemek » 19 lip 2018, 11:20

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów :)
W gry liczbowe i zdrapki gram już mniej więcej od czterech lat. Niestety, bez większych sukcesów, gdyż jak do tej pory granica 100zł jest dla mnie nie do przeskoczenia. Mimo wszystko sprawia mi to przyjemność. Mogę powiedzieć, że gram dla zabawy. W innym wypadku już dawno bym z tym skończył. Szczególną sympatią darzę zdrapki. Najbardziej lubię te bardziej skomplikowane, które drapię się dłużej jak Krzyżówki, Linie itd.
Moje największe "sukcesy" to wspomniane już 100zł w takich zdrapkach jak: Kopalnia Rubinów, Krzyżówka XXL oraz Świąteczny Kalendarz. O pozostałych mniejszych wygranych myślę, że nie warto wspominać ;)
Jeśli chodzi o gry liczbowe to gram w Lotto stałym zakładem od około 3 lat. Wynik lepiej przemilczeć, przynajmniej na razie :)
Od czasu do czasu lubię pograć także w Multi Multi, okazjonalnie w Ekstra Pensję i Mini Lotto.
Pozdrawiam wszystkich i życzę wysokich wygranych. :)

Awatar użytkownika
ER33
Moderator
Posty: 6571
Rejestracja: 16 lip 2018, 11:49
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Witajcie

Post autor: ER33 » 20 lip 2018, 23:49

Witaj ;)
Jeśli mogę spytać, to skąd pomysł na taki awatar? Jakieś szczególne zamiłowanie do historii?
Chyba nie działałeś na naszym starym forumlotto.pl, bo nie przypominam sobie takiego nicka ;)

uzyszkodnik
Lottożłop
Posty: 1336
Rejestracja: 17 lip 2018, 7:52
Lokalizacja: Stołeczna Wieś
Kontakt:

Re: Witajcie

Post autor: uzyszkodnik » 21 lip 2018, 6:32

Jakbyś była ciekawa - to jest herb Nysy, czyli pewnie jego miasta 8-)

Awatar użytkownika
Przemek
Janusz kombinator
Posty: 115
Rejestracja: 16 lip 2018, 11:19
Kontakt:

Re: Witajcie

Post autor: Przemek » 21 lip 2018, 9:43

ER33 pisze:
20 lip 2018, 23:49
Witaj ;)