No to już atrakcyjność tego mnożnika spadła. Taki przykład, gramy na 10 liczb, 1 zakład, 1 losowanie, stawka x2 + zaznaczamy mnożnik. Całość kosztuje nas 4zł a trafiamy najniższy możliwy stopień czyli 5/10 - 2zł. Co następuje:
Mnożnik x1 nie daje nic, bo w najgorszym przypadku (trafienie 2zł 5/10) zwraca nam się koszt zakładu ale koszta mnożnika już nie. Wygrana 2zł
Mnożnik x2 zwraca koszt zakładu i koszt mnożnika. Wygrana 4zł
dopiero x3,x4,x5,10 daje zysk a szansa że wylosują ten mnożnik to 25,6%.
Większe zastosowanie tego mnożnika widzę przy graniu na 2,3 i 5 liczb gdzie minimalna wygrana wynosi 4zł. Wtedy trafienie najniższego stopnia z tabeli i najniższego mnożnika x1 zwraca już koszty całej gry.
Z innej strony, mnożnik jest dobry do gry za podstawową cenę 2zł. Czyli tradycyjnie wysłać 1 zakład od niechcenia za łącznie 4zł i wtedy najczęsicej wpadnie coś dużego i to jeszcze z dużym mnożnikiem.
Myślę, że ja z początku będę próbował mnożnika przy grze na 2 liczby, może 5-6 liczb. Tak sobie wyobrażam 2/2 stawka x10 + mnożnik. Trafiam 2/2 czyli 140zł a do tego losują mi mnożnik x10 i mam 1400zł przy grze 2/2. Marzenie ściętej głowy